laatste week - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van niekswinkels - WaarBenJij.nu laatste week - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van niekswinkels - WaarBenJij.nu

laatste week

Door: niek

23 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Met nog maar 4 dagen te gaan, is de reis al weer bijna aan zijn einde gekomen, hier geef ik even een kort overzicht van wat er zaterdag, zondag en maandag is gebeurd.

Zaterdag hebben we een havenplaatsje genaamd Hermanus bezocht, we zouden aanvankelijk met de boot gaan varen maar dat ging helaas niet door vanwege de harde wind. in plaats daarvan konden we door het stadje heen lopen en hebben we veel tijd doorgebracht aan het strand.

Zondag zijn we met de boot naar Robbeneiland gegaan. de boottrip zelf was al heel mooi want we hebben dolfijnen en walvissen gezien, wat normaal gesproken niet zo veel voorkomt.
Eenmaal op het eiland aangekomen werden we met een bus rondgeleid, daarna kregen we een tour door de gevangenis waar onder andere Nelson Mandela gevangen heeft gezeten. toen we terug van het eiland kwamen kregen we nog vrije tijd om dingen te kopen en wat te eten.

Vandaag (maandag) zijn we nog verder gegaan met het vrijwilligerswerk, dit keer moest ik mozaïken bij de gehandicapten opvang. vanavond hebben we een barbecue met de buddies, ik ben benieuwd.