veilig aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van niekswinkels - WaarBenJij.nu veilig aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van niekswinkels - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen

Door: Niek Swinkels

28 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Veilig thuis aangekomen na een geweldige reis! Hier nog even een overzicht van de laatste paar dagen:

Dinsdag - Samen met de buddies naar aquila safari, daar hebben we eerst geluncht en daarna in de jeeps safari gehad (foto's volgen nog). Na de safari hadden we nog vrije tijd op het resort, waar je kon zwemmen. 's Avonds waren we pas laat terug en toen hebben we pizza gegeten.
Woensdag - We zijn naar Kaap de Goede hoop geweest, eerst kregen we tijd om foto's te maken etc. Daarna hebben we een (erg lange) looptocht gedaan, langs de hele kust naar de vuurtoren. Vanaf hier had je een prachtig uitzicht over de zee. We hebben onderweg nog apen gezien, een daarvan had mij nog beroofd van mijn water. Hierna zijn we weer met de busjes teruggegaan en zijn we onderweg nog bij een marktje gestopt. We zijn toen naar Simon Town gegaan, daar zijn we langs het pinguïnpark gelopen, en hebben we gegeten bij een visrestaurant daar.
Donderdag - Dit was de laatste hele dag in Genadedal. Eerst zijn we naar school gegaan, daar hebben we een paar korte lessen gevolgd. Daarna zijn we naar de lokale basisscholen gegaan en hebben daar lesgegeven aan een klas (mijn groepje gaf aardrijkskundeles aan groep 5). In de middag stond er niets op het programma, en kregen we tijd om onze koffers in te pakken. 's Avonds hadden we een erg gezellig schoolfeest met de buddies.
Vrijdag - In de ochtend hadden we ons laatste ontbijt in Zuid-Afrika. 's Middags zijn we naar het vliegveld in Kaapstad gereden, hier hebben we afscheid genomen van de buddies. Vervolgens zijn we van Kaapstad, via Dubai, naar Amsterdam gevlogen.
Zaterdag - Vandaag zijn we rond half 1 aangekomen op Schiphol.